Stellaris : Uzay Yaratıklarında Değişiklikler

Stellaris Banner

Bu haftaki geliştirici günlüğünde 1.3 yamasıyla birlikte Uzay Yaratıklarındaki değişikliklerden bahsediliyor.

Merhabalar, bir başka Stellaris geliştirici günlüğüne daha hoşgeldiniz. Bu günlük Heinlein kod adı verdiğimiz 1.3 yamasının ve onla birlikte gelecek olan henüz duyurulmamış eklentinin 5. günlüğü. Bu günlüğün konusu Heinlein yamasıyla birlikte uzay yaratıklarında yaptığımız değişiklikler

Uzay Yaratıkları (Bedava İçerik)

Her zaman oyundaki uzay yaratıklarını konsept olarak beğenmişimdir, uzayda yaşayabilen devasa yaratıklar – kendi güçleriyle yıldızlar arası seyahat edebiliyorlar. Stellaris’te uzay yaratıkları eklediğimiz amipler, kristal canlılar vb. şeylerle bir hayli desteklendi ancak hala istediğimiz tarzı yakalamış değiller. Oyunda uzay yaratıklarıyla karşılaşıyorsunuz, araştırma yapıyorsunuz, bu kadar. E peki nereden geldiler? Galakside rastgele bir şekilde beliriyorlar ve aslında bir yerden geldiklerini söyleyebilmek güç.

Heinlein yamasıyla birlikte bu değişiyor. Rastgele oluşturulmaktansa artık uzay yaratıkları galakside belli bölgelerde bulunacak. Bu bölgelerin dışında da onlarla karşılaşabileceksiniz ancak çok daha düşük ihtimal. Ana bölgelerinde ise onlarla bol bol karşılaşacaksınız ve onların yanı sıra bu yaratıkların liderinin bulunduğu özel bir gezegenle karşılaşabileceksiniz. Örneğin uzay maden drone’larının bulunduğu bir bölgede maden drone’larının ana üssüyle karşılaşabileceksiniz ve bu üssü yokettiğinizde çeşitli ödüller kazanacaksınız.

Görsel

Görsel

Uzay Korsanlığı (Bedava İçerik)

Uzay korsanlığı yine oyuna eklenmesi açısından iyi düşünülmüş ancak iyi bir şekilde eklenememiş bir mekanik. Çünkü oyunda önünü kesip malları kaçırabileceğiniz bir ticaret sistemine sahip değiliz, bunun yanı sıra gemilerinizin karşılaşabileceği uzay korsan gemileri genel olarak zayıf gemiler. Dolayısıyla uzay korsanlarını da tıpkı uzay yaratıkları gibi belli bir alanda konuşlanmış özel güçler haline getirdik. Bu uzay korsanlarının özel bir bölgesi, ana üssü ve farklı türde gemileri olacak. Bu bölgeden belli aralıklarla diğer imparatorlukları taciz edecekler, nihayetinde bu imparatorluklardan biri onların ana üssünü basıp onlara son verene kadar bu böyle devam edecek.

Güç ve Ödül Dengelenmesi

Bu değişikliklerle birlikte tüm uzay yaratığının gücünde dengelemeler yaptık. Bu dengelemelerdeki amacımız oyuncu 1-2 destroyer inşa eder etmez karşısına çıkan her şeyi yokedebilir olmamasını sağlamaktı. Aynı zamanda onları öldürmeniz veya araştırmanız sonrası elde ettiğiniz ödüllerde de geliştirmelerde bulunduk. Bu değişmeler sonrası bu uzay yaratıklarıyla daha az karşılaşacaksınız ancak sizin için çok daha önemli olacak.

QQvdyV.png

Bugünlük bu kadar, haftaya sizlere Heinlein yamasıyla birlikte gelecek olan eklentinin içeriklerinden biri olan anklavlardan bahsedeceğiz.

Forumda yorumlayın.

Yazar: Strategyturk

Sadece #strateji

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarında meydana gelen haber niteliğindeki gelişmeleri, oyunlardaki değişiklikleri, yeni oyun duyurularını ve daha bir çok şeyi Türkçe olarak Türk strateji oyuncularına sunuyoruz.

Strateji oyunlarına dair rehberleri, modları, multiplayer etkinliklerini ve daha fazlasını Strategyturk Forumlarında bulabilirsiniz.

STRATEGYTURK TWITTER

Crusader Kings II : Monks & Mystics Duyuruldu https://t.co/f1XjAEv4oN https://t.co/ZnZgYO7k0j
[MOD] Peki ya Almanya 1. Dünya Savaşı'nı kazansaydı? HoI4 için Kaiserreich modunun ilk sürümü çıktı.… https://t.co/z6DQD1t21k

Strategyturk Flickr