Stellaris’te Tüm Kökenler

Stellaris geliştirici günlüklerinde bu hafta oyuna eklenecek tüm köken seçenekleri tanıtılıyor.

Herkese merhabaiar,

155. geliştirici günlüğünde sizlere Kökenlerin ne olduğundan bahsetmiştik, bugün aynı konu üzerinden bu sefer daha ayrıntılı bir biçimde devam ediyor olacağız. Her ne kadar geniş kapsamlı olsa da, bu günlükte okuyacağınız kökenlerin Federations eklentisi çıktığında karşılaştıklarınızdan farklı olma ihtimali mevcuttur.

Kökenler nedir?

Kökenler imparatorluğunuzun hikayesi. Her imparatorluğun sadece bir kökeni olabilir.

upload_2019-11-12_16-32-52.png

Yukarıda varsayılan kökeni görüyorsunuz.

Oyunda toplamda 18 köken bulunuyor, bunlardan bazıları daha önceden oyunda Civic olarak yer alıyordu. Bu durumda o kökeni seçebilmek için, o Civic’i oyuna eklemiş olan eklentiye sahip olmanız gerekiyor.

upload_2019-11-12_16-33-46.png

Kökenler

  1. Zengin Birleşme: 4 ek nüfus ve 2 ek District ile başlıyorsunuz.
  2. Mekanist: 8 Nüfusunuz robot olarak başlıyor, daha fazlasını üretebiliyorsunuz. (Utopia)
  3. Senkretik Evrim: Bir başka türe ait 12 Nüfusla başlıyorsunuz. (Utopia)
  4. Hayat Tohumu: Gaia dünyada başlıyorsunuz. (Apocalypse)
  5. Kıyamet Sonrası: Tomb dünyada başlıyorsunuz. (Apocalypse)
  6. Kalıntılar: Relic dünyada başlıyorsunuz. (Federations)
  7. Kırılmış Halka: Kırılmış Halka dünyada başlıyorsunuz. İmparatorluğunuz bu antik megayapının çalışan yegane bölgesinde yer alıyor, diğer bölgeleri onarabiliyorsunuz. (Federations)
  8. Boşluk Gezginleri: Ortadan kaldırılmış gezegeninizin hemen üstündeki bir habitatta başlıyorsunuz. Habitatlarda yaşayabilirliğiniz yüksek, yenilerini inşa edebiliyorsunuz. (Federations)
  9. Çocuk: Fallen imparatorluğun vasalı olarak başlıyorsunuz. (Federations)
  10. Galaktik Kapı: Başlangıç sisteminizde çalışmayan bir Gateway ile başlıyorsunuz.
  11. Hayat Ağacı: Hivemindlar başlangıç gezegeninde Hayat Ağacına sahip oluyor. (Federations)
  12. Devlerin Omuzları Üstünde: Gizemli bir arkeoloji bölgesiyle başlıyorsunuz. (Federations)
  13. Felaket Doğuşu: Lithoidler başlangıç gezegeninde Devasa Kratere sahip oluyor. Meteorit Koloni Gemileri inşa edebiliyorlar. (Lithoids)
  14. Kaynak Pekiştirmesi: Makineler başlangıç gezegeni olarak Makine Dünya ile başlıyor. (Synthetic Dawn)
  15. Ortak Cephe: Federasyon geleneği açık bir biçimde, Galaktik Birlik türünde bir federasyonun lideri olarak başlıyorsunuz. (Federations)
  16. Hegemonya: Federasyon geleneği açık bir biçimde, Hegemonya türünde bir federasyonun lideri olarak başlıyorsunuz. (Federations)
  17. Kıyamet: Başlangıç gezegeniniz 64 yıl sonra patlayacak, bu süre zarfında kendinize yeni bir yuva bulmalısınız. (Federations)
  18. Kayıp Koloni: Oyunda aynı türde bir başka imparatorluk bulunacak.

upload_2019-11-12_16-34-49.png

Bu haftalık bu kadar, önümüzdeki hafta sizlere başta Delegeler olmak üzere diplomasideki yenilikleri tanıtacağız.

Yazar: Ali Alper Duman

Yayın Direktörü @ Strategyturk

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

STRATEGYTURK TWITTER

Stellaris'te Juggernaut ve Mega Tersaneler #stellaris https://t.co/tEWyLMqb5Z https://t.co/1tFHRiSc0x
Hearts of Iron IV'te İstihbarat ve Şifre Kırma #hoi4 #heartsofiron4 https://t.co/2ntgU67cCM https://t.co/9Lmd3ONZLw

Strategyturk Flickr