Stellaris’te 2.2.4 Yaması ve 2.2.5 Beta

Stellaris için 2.2.4 yaması kısa süren bir BETA döneminin ardından çıkışını gerçekleştirdi. 2.2.4 yamasının çıkmasıyla birlikte 2.2.5 yaması BETA’ya girdi.

2.2.4 Yaması İçeriği

  • 2.2.2 değişikliklerinde eksik olan yerelleştirme satırları eklendi.
  • Artık beyin transferi problemlerini umursamamayı seçebiliyorsunuz.
  • Artık Galaktik Market kurulabilmesi için 50 sene geçmiş olması gerekiyor.
  • Zenofil ülkeler diğer ülkelerin kölelik politikasından ziyade artık herhangi bir nüfusun köleleştirilmiş olup olmamasına bakıyor.
  • Kervancılar artık daha geç galakside dolaşmaya başlıyor.
  • İlgili Branch Office binalarının alloy üretimi 2’den 3’e çıkarıldı.
  • Tüm sektörlerin büyüklüğü artık 3 hyperlane geçişi şeklinde.
  • Drone Storage binasının Housing katkısı 5’ten 4’e düşürüldü.
  • Quantum Energy States ve Advanced Food Processing teknolojileri artık Colonial Centralization teknolojisinin araştırılmasını gerektirmiyor.
  • Quantum Field Manipulation ve Nano-Vitality Crops teknolojileri artık Galactic Administration teknolojisinin araştırılmasını gerektirmiyor.
  • Gene Crops teknolojisi artık Colonial Centralization teknolojisinin araştırılmasını gerektirmiyor.
  • Çeşitli denge, arayüz ve yapayzeka değişiklikleri.
  • 99 hata giderimi.

2.2.5 yamasıyla birlikte oyuna 6 yeni imparatorluk bayrağı ekleniyor:

image_3.png

2.2.5 BETA Yamasının İçeriği

  • 6 yeni bayrak.
  • Strike craftlar artık daha fazla hasar veriyor, daha yüksek menzile sahip, daha hızlılar.
  • Makine İmparatorluklar madenlerden %50 daha fazla kaynak elde ediyor.
  • Makine İmparatorluk Tech Drone’ları taban değer olarak 4 değil 6 enerji kredisi çıkartıyorlar. Agri Droneları 6 yerine 5 yemek çıkartıyor.
  • Makine İmparatorluğu koloni gemileri yeni koloniye 2 nüfus katıyor, ancak artık 300 yerine 400 alloy istiyor.
  • Makine İmparatorluk karakolları artık 150 alloy maliyetinde.
  • Makine İmparatorluk Fabricatorleri 6 yerine 8 mineral karşılığında 3 yerine 4 alloy üretiyor.
  • Makine İmparatorluğu başkenti %5 drone üretimi bonusuna sahip.
  • Replicatorler artık ekstradan 1 mühendislik araştırması sağlıyor.
  • Coordinatorler artık ekstradan her araştırmadan 1 bonus sağlıyor.
  • Gezegendeki her Coordinator Drone üretkenliğini %1 arttırıyor.
  • Nüfus büyümesinde rastgelelik azaltıldı, yaşanabilirlik artık daha etkili, özellikler robot seçiminde daha önemli.
  • Çeşitli denge, arayüz ve yapayzeka değişiklikleri.
  • 50 hata giderimi.

Yazar: Ali Alper Duman

Yayın Direktörü @ Strategyturk

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

STRATEGYTURK TWITTER

Stellaris'te Mega Yapılar, Habitatlar, Halka Dünyalar ve Kalıntılar #stellaris https://t.co/O5GAOeiq72
Hearthstone'da Ignoblegarden Festivali #hearthstone https://t.co/PDNffTKlEV

Strategyturk Flickr